Αληθές ή ...Άληθες ;
cell
Στατικές σελίδες
Σύνδεσμοι


ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
1660 αναγνώστες
Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2011
02:41

ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

Συνεχίζουν τις αντιδράσεις τους καθηγητές των γαλλικών και των γερμανικών στην εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας περί χαρακτηρισμού σχολείων γαλλόφωνων ή γερμανόφωνων, ανάλογα με την 2η γλώσσα που θα διδάσκεται σ' αυτά. Φ12/518/61284/Γ1/27-05-2011, 62780/Γ2/02-06-2011 του ΥΠΔΒΜΘ.
(...)Υπενθυμίζεται πως η Υφυπουργός ζητάει να δηλώσουν οι μαθητές των δημοτικών ποια γλώσσα προτιμούν ως 2η και όποια από τα γαλλικά ή τα γερμανικά συγκεντρώσει τις περισσότερες προτιμήσεις σε κάθε εκπαιδευτήριο, τότε αυτό θα χαρακτηρίζεται γαλλόφωνο η γερμανόφωνο και θα διδάσκεται υποχρεωτικά μία 2η γλώσσα, ανεξάρτητα από την θέληση των υπολοίπων παιδιών.
(...)Η επιλογή του σχολείου σύμφωνα με τη 2η διδασκόμενη ξένη γλώσσα θα επηρεάσει και το συνολικό αριθμό του μαθητικού δυναμικού κάθε σχολείου, υπογραμμίζεται από τους καθηγητές, οι οποίοι σημειώνουν την υπερεπάρκεια στον αριθμό των μονίμων εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας, ώστε να συνεχίζεται η παράλληλη διδασκαλία των δύο αυτών μαθημάτων , όπως ισχύει μέχρι σήμερα.
(...)Η εκμάθηση γλώσσας είναι δικαίωμα και ο αριθμός των καθηγητών υπάρχει για να το προσφέρει αυτό στα Ελληνόπουλα, επισημαίνεται από τους καθηγητές, οι οποίοι τονίζουν παράλληλα πως δεν γίνεται να δημιουργηθούν παιδιά με το ζόρι γαλλόφωνα ή γερμανόφωνα. Είναι το μέλλον της χώρας τα παιδιά, έχουν την άποψη τους, έχουν τα οράματά τους, έχουν τις επιλογές τους, ενώ ταυτόχρονα η παράλληλη διδασκαλία δεν κοστίζει στο χρεωμένο κράτος, διότι οι μόνιμοι καθηγητές υπάρχουν και πληρώνονται, υπογραμμίζεται από τους εκπαιδευτικούς,  οι οποίοι κλείνοντας το ψήφισμά τους δηλώνουν "δεν έχουμε δικαίωμα στον 21ο αιώνα, να εξαναγκάζουν και να χαρακτηρίζουμε άπαξ και διαπαντός γαλλόφωνο ή γερμανόφωνο ένα σχολείο λόγω μιας κάποιας διαφοράς στον αριθμό των μαθητών που προτιμούν τη μια ή την άλλη γλώσσα. Η Δημοκρατία σέβεται όλους. Δεν εξαναγκάζει".

Προς τι λοιπόν η αναστάτωση που προκαλείται από το υπουργείο, αν δεν αποβλέπει(;) σε ...οικονομίες* κλίμακος, περιορίζοντας τον αριθμό των εκπαιδευτικών ή και συμπτύσσοντας σχολεία...προσεχώς;

Εν πάση περιπτώσει η πλειοψηφία των μαθητών, η  προδιορίζουσα το σχολείο επί του παρόντος, είναι  -στο βαθμό παρουσίας ΕΛΛΗΝΟΣΤΡΟΦΩΝ ΝΟΩΝ στην εκπαίδευση - Ελληνόγλωσση (με προφορικό ΚΑΙ γραπτό  Έλληνα Λόγο)...ούτε Τάδε-φωνη ούτε Δείνα-φωνη. 

Όλα τα 'χε η Μαργιωρή, το Γαλλόφωνο ή Γερμανόφωνο πρόθεμα της έλειπε και ο ...διαδραστικός πίνακας. Για πίνακα Μεντελέγιεφ, ...λ.χ, ούτε λόγος στα 2/3 της γυμνασιακής διαδρομής."Πρώτα η προμήθεια του αλόγου και μετά του χαληνού"...Περί της δέουσας ακολουθίας επιλογών από τα έλλογα όντα ο λόγος.

62780/Γ2/02-06-2011:..."Λαμβάνοντας υπόψη ότι:1..., 2..., 3..., ...6: Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού Προϋπολογισμού.

 Αποφασίζουμε 
       Σε κάθε Γυμνάσιο θα διδάσκεται μία δεύτερη ξένη γλώσσα...    

     Για την επιλογή της δεύτερης ξένης γλώσσας θα ληφθεί υπόψη η ύπαρξη οργανικής θέσης εκπαιδευτικού

   στο σχολείο.
   Σε περίπτωση που δεν υπάρχει οργανική θέση ή οργανική θέση έχουν δύο (2) ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί
   διαφορετικών ειδικοτήτων (ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ34, ΠΕ40) θα επιλεγεί η ξένη γλώσσα που επιθυμεί να διδαχθεί η
   πλειοψηφία των μαθητών του Γυμνασίου. (...)

Για τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του Γυμνασίου οι οποίοι στην Α΄ και Β΄ τάξη διδάχτηκαν διαφορετική     γλώσσα από τη γλώσσα επιλογής του σχολείου υπάρχουν οι εξής δυνατότητες:

·           ή να ισχύσει το Π.Δ. 188/1985 (απαλλαγή μαθητών από την ξένη γλώσσα)

·           ή μετεγγραφή του μαθητή σε όμορο Γυμνάσιο που θα διδάσκεται η ίδια γλώσσα που

        διδασκόταν ο μαθητής. (...)

Η παρούσα να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ

Τα  κριτήρια γονέων και μαθητή για μία δυνάμει μετεγγραφή του μαθητή , μακράν απέχουν σε σοβαρότητα από την ταυτότητα της -εν πολλοίς "δωρεάν" και φροντιστηριακά υποστηριζομένης- β' γλώσσας "επιλογής"...

                                                       

Ως πότε στου κασίδη ...;

Το μεγαλύτερο κεφάλαιο της χώρας είναι τα κεφάλια των παιδιών της.

Τούτη η παιδεία αποκεφαλίζει  τα παιδιά. (που θα 'λεγε κι ο Καργάκος)

΄Η μήπως όχι;

 

 

Το πάρτι - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ
από τη μουσική παράσταση "Οδός Ονείρων"
σε μουσική του Μάνου Χατζιδάκι

 (*) (Ούτε κουβέντα, για οικονομία σε επίπεδο αιθερικώνμετακινήσεων, δια"τροφικών" ή άλλων συνηθειών...)


 

ΥΣΤΕΡΟΛΟΓΙΟ  

Θα μπορούσε να είναι εμπνευσμένο ΚΑΙ από τις ...κυρίες-επικεφαλής του εν λόγω υπουργείου:

We were informed with much satisfaction that
   at last it is available in libraries the first volume of:
    "Manual to understand ministers * !"

*Διασκευασμένο για το παρόν θέμα...

Καλά Αποτελέσματα,

καλή Ξεκούραση-Διακοπές στους εξερχομένους της εξεταστικής δοκιμασίας μαθητές !

(..."πάνω απ΄όλα να ακολουθείς με ΠΙΣΤΗ και  ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ τα όνειρά ΣΟΥ"...! )

  Σε όλους τους e-φίλους(-ες) :

ΥΓΕΙΑ!... ΕΝ ΕΙΡΗΝΗ! 

 

Σχόλια

13/06 08:09  ΦΤΗΝΙΑΡΗΣ
"Κάπου" είπα και εγώ ότι τα παιδιά μου είναι η ... "περι~ουσία" μου και ... παρ~εξηγήθηκα ...
13/06 11:08  ΧΟΡΔΙΣΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ
13/06 22:06  Goldmine
Τι μπορεί να προκαλέσει μία παραδρομή:-)
Με τα "κεφάλαια και τα κεφάλια" από την προηγούμενη ανάρτηση... στοιχειοθέτησες σοβαρούς προβληματισμούς φθάνοντας στους "επικεφαλής" που αποκεφαλίζουν κάργα (-κος):-)
Κι αυτές οι κάργες στα κεραμίδια του Καρυω(-τάκη)...εύχομαι να κάνουν λάθος!
Στώμεν καλώς...
Χαίρετε όλοι σας εδώ, πάντα εν ειρήνη!
13/06 22:11  ΦΤΗΝΙΑΡΗΣ
Όλα καλά Εύα ! Θυμάσαι για το ποστάρισμα για τα IB και GCE που διέδιδαν ότι ο γιος διώχτηκε από το Harvard ?????
Εεεεε λοιπόν μα χαρά μαθαίνω ότι πολλοί σήμερα ανθίστανται να τα στείλουν έξω και μένουν <εδώ> σήμερα και παρά την κρίση !
Με ... διαβάζουν ... :-)
14/06 08:18  cell
@φτηνιαρης, χορδιστης συναισθηματων,goldmine(respect!),
να είστε καλά...:-)

ΚΑΛΟ και ΕΙΡΗΝΙΚΟ Καλοκαίρι!
Σε όλο τον κόσμο !
Το σχόλιό σας

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις